Door de vrijwilligers van D’n Herd van Streejp is op donderdag 21 mei een smaakvol aspergediner in het Bruukske in Leenderstrijp geserveerd. Alle stoelen waren bezet.
Na de knoflooksoep genoten de gasten van de heerlijke verse, malse, witte asperges, geschonken door Asperges Bax uit Leende.
De kippeneieren van Isabelle Vugts, het gewelde botersausje, de beenham en de gekookte aardappelen, pasten precies bij het Witte Goud.
Het glas Pinot Blanc wijn, geschonken door Voor Wijnen naar Wijnen maakte dit diner nog sfeervoller.
Het toetje was yoghurt met kersen.
Als afsluiter werd er koffie/thee geserveerd.
De volgende maaltijd in D’n Herd van Streejp is op 18 juni 2026.
Tot slot dank aan sponsoren: Asperges Bax, Wijnen voor Wijnen, Isabelle Vugts , en de inzet van het kookkteam D’n Herd van Streejp.
Dankzij deze mensen hebben de gasten volop genoten in het Bruukske op Leenderstrijp.